Wycieczka do Wrocławia PDF Drukuj Email
Wpisany przez Opiekun
czwartek, 20 grudnia 2018 09:25

Wielkimi krokami zbliża się Boże Narodzenie, więc coraz mocniej czuć klimat świąt.
Uczniowie ZSO w Głogowie Małopolskim pod przewodnictwem pana Konrada Surowca wybrali się na wycieczkę szkolną do Wrocławia. To  właśnie tam można było zobaczyć piękne świąteczne jarmarki, a rynek - ozdobiony kolorowo i świątecznie -  wprawił nas w bajkowy nastrój. W podróż wyruszyliśmy 16 grudnia późną nocą, aby wcześnie rano móc dotrzeć do pierwszego punktu wycieczki - Gór Stołowych. Wszyscy uczniowie ruszyli na szlak Błędnych Skał, który okazał się ciekawym elementem wyprawy. W drodze do głównego celu wycieczki chętni mogli również zobaczyć Kaplicę Czaszek, mieszczącą się w miejscowości Kudowa Zdrój. Kaplica to niewątpliwie wyjątkowy przykład sztuki sakralnej. Po zameldowaniu się w hostelu przyszła pora na czas wolny: część grupy pojechała do aguaparku na szaloną zabawę, natomiast pozostali postanowili spędzić wieczór na wrocławskim rynku. Następnego dnia rano ruszyliśmy na krótkie zwiedzanie Wrocławia, a następnie do słynnego ZOO. Ostatnim punktem wycieczki był stadion. Tu poznaliśmy historię klubu Śląsk Wrocław, a także zobaczyliśmy cały obiekt wraz z murawą.  Wycieczka obudziła w nas ducha świąt. Spędziliśmy wspaniałe 2 dni, które pozostawiły nam piękne wspomnienia. Dziękujemy wszystkim opiekunom, którzy nam towarzyszyli: p. M. Rękosiewicz- Tokarz, p. Małgorzacie Woźniak i p. P. Baworowi.
Martyna Grochala

Polecamy

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter