Wycieczka do Zakopanego PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator
środa, 17 października 2018 16:00

Kolejny zwykły weekend w październiku... Ale nie w naszej szkole! W dniach 13 i 14 października 2018 r. uczniowie SLO wraz z p. Małgorzatą Woźniak, p. Konradem Surowcem, p. Piotrem Markiem i p. Piotrem Kawą spędzili cudowne chwile podczas pobytu w Zakopanem.

Wyjechaliśmy o 6.20 z dworca PKS w Głogowie Małopolskim. Na miejscu byliśmy już po godzinie 11.00. Pierwszym punktem naszej wycieczki była Wielka Krokiew. Mieliśmy możliwość wyjechania wyciągiem na skocznię i mogliśmy poczuć się jak prawdziwi skoczkowie. Następnie wyruszyliśmy na Gubałówkę. Towarzyszyła nam piękna pogoda, więc widoki dzięki temu także były wspaniałe. Po powrocie z Gubałówki spędziliśmy czas na Krupówkach. Po spacerze odwiedziliśmy kościół na Pęksowym Brzyzku. Mieliśmy okazję podziwiać prawdziwą góralską sztukę. Po całym dniu spędzonym na zwiedzaniu Zakopanego dotarliśmy do hotelu, który znajdował się w centrum miasta. Dzięki doskonałej lokalizacji mieliśmy łatwy dostęp do wszystkich atrakcji Zakopanego, a także piękne, jesienne widoki za oknami. Drugi dzień rozpoczęliśmy od miłej niespodzianki dla naszych nauczycieli. Złożyliśmy im życzenia z okazji ich święta. Następnie wyruszyliśmy w drogę do Morskiego Oka. Po kilku godzinach spaceru wreszcie ukazały nam się malownicze widoki. Wśród nas byli także najwytrwalsi turyści, którym udało się pokonać czerwony szlak z Morskiego Oka do Czarnego Stawu pod Rysami, skąd mogli zobaczyć najwyższe szyty polskich Tatr. Niestety, wszystko co dobre kiedyś się kończy. Po wspaniałym weekendzie w Zakopanem, spędzonym w świetnym towarzystwie, musieliśmy wrócić do naszej codzienności...

Monika Marut

Polecamy

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter